Secretara / Asistent Manager – OTOPENI

Land&House Intermed

Incarca CV-ul tau (max 1Mb)


Poți aplica la acest job si la toate celelalte locuri de muncă folosind CV-ul tău online. Apasa linkul de mai jos pentru a posta CV-ul tău online pentru a-l tirmite apoi la angajator.

Candidatul ideal

Studii medii
Atentie pentru detalii, capacitate de analiza si sinteza, bune abilitati de organizare
Abilitati Word, Power Point si de a lucra pe calculator
Cunostinte medii pe calculator
Cunoscator de limba engleza la nivel mediu
Persoana dornica de evoutie si progres
Agilitate si inspiratie, persoana creativa si dinamica
Persoana serioasa, responsabila si optimista

Descrierea jobului

Jobul presupune activitati de secretariat si lucru cu calculatorul: preluarea de apeluri telefonice, verificare si trimiterea de e-mailuri, arhivare documente, intermedierea relatiilor uzuale cu clientii sau alte persoane, organizarea intalnirilor pentu Director
Updateaza zilnica a paginii de facebook a companiei cu ultimele noutati ( inspiratie, sa scrie mesaje intereseante)
Updatarea paginilor de internet proprii cu noi proprietati
Redactare documente in WORD
Folosirea scannerului, a imprimantei, a xeroxului
Beneficii:
Oportunitati reale de dezvoltare
Contract de munca
Loc de munca stabil la birou, mediu de lucru placut
Salariu fix lunar + comision in functie de motivatia fiecaruia

Descrierea companiei

Suntem o firma de servicii si consultanta imobiliara, axati pe vanzare si dezvoltare de proiecte rezientiale. Vei lucra intr-un domeniu privat, unde atentia ta se va concentra asupra promovarii proprietatilor pe care le avem in portofoliu si corespondenta cu clientii.
Ne-am castigat stabilitatea ca si firma pe plan local prin colaborarile directe cu dezvoltatorii, prin prezenta si implicarea noastra in fiecare faza a unui proiect imobiliar.

Etichetat ca: , , , ,

Privire generală asupra jobului