fbpx

Manager Economic punct de lucru Cluj-Napoca

Ambient

  • job Full Time
Incarca CV-ul tau (max 1Mb)


Poți aplica la acest job si la toate celelalte locuri de muncă folosind CV-ul tău online. Apasa linkul de mai jos pentru a posta CV-ul tău online pentru a-l tirmite apoi la angajator.

Căutăm, pentru punctul de lucru Ambient Cluj-Napoca, o persoana cu experienta in

  • controllingul stocurilor / controlling retail si
  • supervizarea economico-financiara a unui punct de lucru
  • gestionarea pontajelor si a relatiei cu furnizorul de servicii de salarizare si administrare persoanal

pentru pozitia de Manager Economic.

 

CANDIDATUL IDEAL
  • Studii medii / superioare economice;
  • Bune cunostinte de operare PC, in special Excel;
  • Experienta in utilizarea de programe de facturare / gestiune;
  • Experienta in operari contabile de contabilitate primara;
  • Experienta in urmarirea stocurilor (standardizari, OOS, vechime stocuri);
  • Experienta in gestionarea limitelor de credit furnizor si a creantelor de la clienti;
  • Bune abilitati de relationare, comunicare si lucru in echipa.

 

RESPONSABILITATI:

 

  1. STOCK CONTROLLING
    • Gestionarea activitatilor privind inventarierea stocurilor de marfa, in punctul de lucru (unitatile logistice 299, 401,199, 501.
    • Verificarea respectarii procedurilor de lucru in vigoare privind intrarea/iesirea de marfa;
    • Verificarea respectarii oricaror alte proceduri de lucru implementate sau indeplinirii atributiilor trasate personalului din punctele de lucru, conform tematicii de control trasate de superiorul ierarhic / Stock Controller HQ
    • Supervizarea nivelului stocurilor si a incidentelor de stocuri: OOS, stocuri vechi, expirate;
    • Propunerea si supervizarea masurilor de reglare a stocurilor;
  2. SUPERVIZARE FINANCIARA
    • Supervizarea respectarii legislatiei in vigoare si a tuturor procedurilor economico-financiare din cadrul companie, aplicabile punctului de lucru;
    • Supervizarea tuturor operatiunilor econonomico-financiare ale punctului de lucru (inclusiv monetare, registre de casa etc.)
    • Gestionarea limitelor de credit furnizor catre clienti impreuna cu Managerul Financiar;
    • Acoperirea cu instrumente de garantie a limitelor de credit;
    • Acoperirea creantelor cu instrumente de plata sau garantie;
    • Supervizarea activitatii de recuperare a creantelor de la clienti;
    • Supervizarea platilor catre furnizori;

 

BENEFICII:

1. Pachet salarial motivant format din salariu fix si bonuri de masa;
2. Zile suplimentare la concediul de odihnă în functie de vechime;
3. Posibilitea de a achizitiona produsele si serviciile companiei la preturi preferentiale;
4. Diverse bonusuri ocazionale;
5. Traininguri interne, mediu de lucru placut;
6. Posibilitatea de a avansa in cariera.

 

APLICĂ ACUM și te alătură echipei noastre din Cluj Napoca! Te asteptam cu drag!

Doar persoanele selectate vor fi contactate.

Pentru mai multe informatii despre compania noastra, acceseaza websiteul nostru sau profilul de angajator de pe acest site.

 

 

Etichetat ca: , , , , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *