JOBDISTRICT SRL

MANAGER ACHIZIȚII/PROCUREMENT MANAGER

1 vizualizare

Descriere Loc de Muncă

CERINȚE:

– Experiență pe o poziție similară de minim 5 ani; – Experiență în domeniul comercial sau financiar este necesară; – Experiența în domeniul tehnic este un plus; – Bune abilități MS Office; – Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat; – Permis de conducere categoria B; – Bune abilități de business; – Abilități dezvoltate de negociere; – Capacitate de a lucra atât independent, cât și în echipă; – Bună înțelegere a elementelor de gestionare a lanțului de aprovizionare; – Capacitate de comunicare în relația cu clienții și furnizorii; – Atenție la detaliile semnificative; – Cunoștinte dezvoltate privind achizițiile și stocurile; – Bune abilități în luarea deciziilor; – Personalitate energică; – Eficiență.

 

RESPONSABILITĂȚI:

– O eficientă gestionare a cererilor din partea mai multor departamente; – Realizarea comenzilor și rezervarea acestora în ERP; – Evaluarea termenilor și termenelor de livrare de la furnizori diferiți; – Evaluarea și compararea ofertelor de la furnizori, precum și selectarea și contractarea furnizorilor; – Managementul transporturilor de retur; – Dezvoltarea unei strânse colaborări cu departamentul de inginerie și depozitul; – Managementul relațiilor cu furnizorii existenți precum și căutarea activă a unora noi; – Negocierea, contractarea, calificarea și analizarea furnizorilor pentru mărfurile atribuite după preț, termeni, condiții, livrare și calitate; – Manevrarea tuturor proceselor din lanțul de aprovizionare de la comandă până la livrare; – Menținerea unei bune relații dintre furnizori, producători, departamente interne relevante și clienți; – Dezvoltarea de strategii pentru a se asigura că obiectivele de economisire a costurilor și performanța furnizorilor sunt îndeplinite sau depășite; – Revizuirea contractelor și colaborărilor deja existente; – Analizează prețurile prognozate și impactul acestora asupra activităților viitoare ale companiei; – Susținerea de prezentări despre analiza pieței și posibilitatea de creștere; – Dezvoltarea unei bune strategii de cumpărare; – Efectuarea de rapoarte și statistici privind cheltuielile și economiile în cadrul companiei; – Evaluarea ofertelor și recomandărilor pe baza factorilor comerciali și tehnici; – Abilitatea de a se asigura că furnizorii cunosc obiectivele companiei; – Participarea la întâlniri și conferințe; – Instruirea și supravegherea activității altor membri ai personalului.

 

BENEFICII: – Salariul competitiv; – Tichete de masă; – Indemnizație lunară pentru transport; – Prima de vacanță; – Prime cu ocazia sărbătorilor legale.

Cuvinte cheie: ,

Abilități:

Jobul pe scurt

wave-1-bottom
jobdistrict.ro Website
Galați Orașe de interes
Job Full Time Caracteristici ale jobului
JOBDISTRICT SRL

Despre

MANAGER ACHIZIȚII/PROCUREMENT MANAGER APLICĂ la acest loc de muncă APLICĂ la acest loc de muncă × Numele complet: Email: (optional) Telefon: Mesaj (optional) Incarca CV (optional) Incarca CV-ul tau (max...
Vezi profilul companiei

Locuri de muncă similare

Păstrează opțiunile deschise. Aplică la cât mai multe anunțuri de angajare pentru a-ți crește șansele.