Leohr

Office Manager (Casa de Avocatura) – Leohr – Ploiești

2 vizualizări

Descriere Loc de Muncă

Responsabilitati
  • Gestionezi si actualizezi constant postarile din mediul online si de pe site: link-uri cu hotarari, legi, informații de la autoritatile emitente, etc.;
  • Gestionezi corespondența si cheltuielile asociate;
  • Gestionezi relatia cu furnizorii;
  • Gestionezi stocului de consumabile necesare derularii activitatii;
  • Esti responsabil/a de activitatile de redactare, traducere, printare, fotocopiere și arhivare (fizica si electronica);
  • Gestionezi contractele de asistenta juridica (redactare bilingva romana-engleza, acte aditionale, contracte etc.).
Cerinte
  • Foarte bune abiltati de comunicare si exprimare in limba romana;

– Utilizarea limbii engleze la nivel mediu – avansat;

  • Capacitate de organizare a timpului, atentie la detalii si rigurozitate;
  • Carnet de conducere categoria B reprezinta un avantaj;
  • Absolvent studii superioare;
  • Energie pozitiva si simtul umorului.
Se ofera
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Program de lucru part-time: 4 ore/zi, in intervalele 9:00-13:00 sau 14:00-18:00, 5 zile/saptamana, de luni pana vineri;
  • Stabilitate si posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala;
  • Mediu de lucru placut, intr-o echipa de profesionisti.
Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la recrutare@leoHR.ro cu subiectul: “Office Manager (Casa de Avocatura) – Ploiesti”. Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

Daca esti interesat de acest job poti aplica folosind butonul de mai jos.

Cuvinte cheie:

Source:

Abilități:

Jobul pe scurt

wave-1-bottom
Ploiești Orașe de interes
Internship / Voluntariat / Fără experiență Caracteristici ale jobului
Leohr

Locuri de muncă similare

Păstrează opțiunile deschise. Aplică la cât mai multe anunțuri de angajare pentru a-ți crește șansele.