Servicii de administrare personal și salarizare (Payroll)

Servicii de salarizare și administrare personal

ADMINISTRARE PERSONAL:

  • Intocmirea contractelor de muncă;
  • Intocmirea actelor aditionale privind modificarile survenite in executarea contractului individual de munca;
  • Decizii de suspendare a contractului de munca;
  • Decizii de incetare a contractului de munca.
  • Întocmirea dosarului de angajare
  • REVISAL – Intocmirea / completarea in Registrul General Unic de Evidenta a Salariatilor in format electronic
  • a modificarilor ce trebuiesc reflectate, conform legii (inregistrari contracte noi, modificari ale contractelor, incetari etc) si transmiterea lor catre ITM.
  • Suport legislativ
  • Întocmirea Contractului Colectiv de muncă (obligatoriu ptr. societatile care au peste 10 salariati);
  • Întocmirea Fiselor de Post;

SALARIZARE (Payroll – pontaje și calcul salarii):

  • Verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calculului salarial
  • Întocmirea lunara a statului de salarii (concedii odihna, concedii medicale, retineri salariale, etc)
  • Intocmirea oricaror rapoarte de salarizare la solicitarea clientului;
  • Suport legislativ in orice problema de calcul salarial.
  • DECLARATIA 112 – Intocmirea si transmiterea declaratiei D112 la ANAF

Posibil intocmire altele documente si/sau realizare alte activitati neenumerate mai sus (in domeniul hr) in functie de situatii noi, aparute pe parcurs.

CONSULTANȚĂ

  • consultanta in domeniul legislatiei muncii
  • informare permanenta privind noile reglementari in domeniul resurselor umane , consiliere permanenta legislatia muncii;

Aceste servicii sunt oferite de către:

Contact:

  • email: salarizare-personal@dezvoltacariera.ro
  • Telefon: 0743662205