Itemi: 60
Timp de lucru: 120 de minute
0 of 60 Întrebări completed
Întrebări:
You have already completed the test before. Hence you can not start it again.
Test is loading…
Trebuie să intri în contul tău pentru a putea parcurge acest test.
You must first complete the following:
0 of 60 Întrebări answered correctly
Timpul tău:
Time has elapsed
Ai obținut 0 din 0 punct(e), (0)
Punctaj obținut: 0 din 0, (0)
0 eseu(ri) în așteptarea corectării. Punctaj maxim posibil: 0
Potrivit art. 16 din Constituția României sunt adevărate următoarele enunțuri:
În conformitate cu prevederile art. 23 din Constituţia României, privind libertatea individuală:
Potrivit prevederilor art. 25 din Constituția României, privind libera circulație:
Potrivit prevederilor art. 3, din OUG 30 / 2007, privind organizarea şi funcționarea Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare, în domeniul ordinii, siguranței publice şi securității naționale, Ministerul Afacerilor Interne, îndeplineşte următoarele atribuții principale:
Conform art. 2, din OUG 30 / 2007, privind organizarea şi funcționarea Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare, realizarea obiectivelor din domeniile sale de competență Ministerul Afacerilor Interne, exercită următoarele funcții:
Conform art. 46 din ORDONANȚA DE URGENŢĂ nr. 105 din 27 iunie 2001, privind frontiera de stat a României, cu modificările şi completările ulterioare, persoanelor care se deplasează sau care desfășoară diferite activități în apropierea frontierei de stat le este interzis:
Conform art. 1 din ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 105 din 27 iunie 2001, privind frontiera de stat a României, cu modificările şi completările ulterioare, culoarul de frontieră este:
Conform art. 14 din HOTĂRÂREA nr. 445 din 9 mai 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 105/2001 privind frontiera de stat a României, cu modificările şi completările ulterioare, zona de tranzit stabileşte:
Conform art. 2 din ORDONANȚA DE URGENŢĂ nr. 105 din 27 iunie 2001, privind frontiera de stat a României, cu modificările şi completările ulterioare, frontiera de stat a României delimitează:
Conform art. 25 din HOTĂRÂREA nr. 445 din 9 mai 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 105/2001 privind frontiera de stat a României, cu modificările şi completările ulterioare, consemnele la frontieră sunt:
Ordonanța de urgență nr. 53 din 3 noiembrie 2015 pentru stabilirea unor măsuri aplicabile în cazul apariţiei la frontiera de stat a României a unui aflux masiv de imigranți, defineşte 12 la art. 2 noțiunea a de aflux masiv de imigranți ca:
Pe lângă dreptul la cazare, hrană, asistență medicală, măsuri de prevenţie, şi materiale de igienă personală, în conformitate cu art. 19 alin. (2) din Ordonanţa de urgență nr. 53 din 3 noiembrie 2015 pentru stabilirea unor măsuri aplicabile în cazul apariţiei la frontiera de stat a României a unui aflux masiv de imigranți, străinii cazați în centrele integrate au dreptul de a fi informați, într-o limbă pe care o înțeleg sau se presupune în mod rezonabil că o înţeleg, cu privire la:
În conformitate cu art. 31 alin. (4) din Ordonanța de urgenţă nr. 104 din 27 iunie 2001 (cu modificările şi completările ulterioare), privind organizarea-și În -funcționarea Poliţiei de Frontieră Române, instituţia este abilitată să prelucreze un număr strict limitat de date și categorii de date personale. În acest context, precizaţi care sunt datele şi categoriile de date prelucrate de către Poliţia de Frontieră Română cu privire la persoane!
În conformitate cu art. 31 alin. (1) din Ordonanţa de urgență nr. 104 din 27 iunie 2001 (cu modificările şi completările ulterioare), privind organizarea şi funcţionarea Poliţiei de Frontieră Române, pentru împiedicarea şi neutralizarea acțiunilor agresive ale persoanelor descoperite că au săvârşit infracțiuni sau contravenţii la regimul frontierei de stat ori că au tulburat ordinea şi liniştea publică în zona de competență, acțiuni ce nu au putut fi înlăturate sau anihilate prin utilizarea altor mijloace legale, poliţiştii de frontieră pot folosi scuturi de protecţie, căşti cu vizor, bastoane de cauciuc, bastoane cu energie electrostatică, cătuşe, dispozitive cu substanţe iritant-lacrimogene, arme cu glonţ de cauciuc, câini de serviciu, precum şi alte mijloace de imobilizare care nu pun în pericol viața persoanei și nu îi
produc acesteia vătămări corporale grave.
În conformitate cu alin. (2) al aceluiaşi articol, mijloacele prevăzute mai sus pot fi folosite împotriva persoanelor.
În conformitate cu art. 321 alin. (2) din Ordonanța de urgență nr. 104 din 27 iunie 2001 (cu modificările şi completările ulterioare), privind organizarea şi funcționarea Poliției de Frontieră Române, uzul de armă se interzice:
În conformitate cu art. 28 alin. (2) din Ordonanța de urgență nr. 104 din 27 iunie 2001 (cu modificările și completările ulterioare), privind organizarea și funcționarea Poliției de Frontieră Române, când ia cunoștință de existența unei infracțiuni flagrante, polițistul de frontieră este obligat:
Conform art. 2, alin. 1 din Regulamentul (UE) 399 / 2016 al Parlamentului European şi al Consiliului din 9 martie 2016, cu privire la Codul Uniunii privind regimul de trecere a frontierelor de către persoane (Codul Frontierelor Schengen), definiția frontiere interne, înseamnă:
Conform art. 2, alin. 2 din Regulamentul (UE) 399 / 2016 al Parlamentului European şi al Consiliului din 9 martie 2016, cu privire la Codul Uniunii privind regimul de trecere a frontierelor de către persoane (Codul Frontierelor Schengen), definiţia frontiere externe înseamnă:
Conform art. 6, alin. 1 din Regulamentul (UE) 399 / 2016 al Parlamentului European şi al Consiliului din 9 martie 2016, cu privire la Codul Uniunii privind regimul de trecere a frontierelor de către persoane (Codul Frontierelor Schengen), pentru şederile preconizate pe teritoriul statelor member pentru perioadă.de maximum 90 de zile în orice perioadă de 180 de zile, ceea ce implică luarea în considerare a ultimei perioade de 180 de zile precedente fiecărei zile de şedere, condiţiile de intrare pentru resortisanții țărilor terțe sunt următoarele:
Conform art. 11, alin. 1 din Regulamentul (UE) 399 / 2016 al Parlamentului European şi al Consiliului din 9 martie 2016, cu privire la Codul Uniunii privind regimul de trecere a frontierelor de către persoane (Codul Frontierelor Schengen), ştampilele de intrare şi ştampilele de ieşire se aplică în special pe:
Conform art. 11, alin. 3 din Regulamentul (UE) 399 / 2016 al Parlamentului European şi al Consiliului din 9 martie 2016, cu privire la Codul-Uniunii privind regimul de trecere a frontierelor de către persoane (Codul Frontierelor Schengen), nu ștampila de intrare sau ştampila de ieşire pe:
Conform art. 13, alin. 1 din Regulamentul (UE) 399 / 2016 al Parlamentului European şi al Consiliului din 9 martie 2016, cu privire la Codul Uniunii privind regimul de trecere a frontierelor de către persoane (Codul Frontierelor Schengen), supravegherea frontierelor are drept principal obiectiv:
Conform art. 5 din LEGEA nr. 248 din 20 iulie 2005, privind regimul liberei circulații a cetățenilor români în străinătate, pe perioada şederii lor în străinătate, cetățenii români au următoarele obligații:
Conform art. 33 din LEGEA nr. 248 din 20 iulie 2005, privind regimul liberei circulații a cetăţenilor români în străinătate:
Conform art 101, alin. 1 din ORDONANȚA DE URGENŢĂ nr. 194 din 12 decembrie 2002 privind regimul străinilor în România:
Conform articolului 28, alin. 2 din LEGEA nr. 248 din 20 iulie 2005, privind regimul liberei circulații a cetăţenilor români în străinătate, cetățenilor români împotriva cărora s-a dispus măsura restrângerii exercitării dreptului la liberă circulație în străinătate li se poate permite ieşirea din România numai dacă se află în una dintre următoarele situații:
Conform art. 2, lit. g, din ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 194 din 2022, privind regimul străinilor în România, viza este:
Conform art. 22, alin 1, din LEGEA nr. 248 din 20 iulie 2005, privind regimul liberei circulații a cetățenilor români în străinătate:
Conform art. 2 din Regulamentul (UE) 2016 / 1624 al Parlamentului European si al Consiliului, care este definiția statului membru gazda:
Conform art 2 din Regulamentul (UE) 2016 / 1624 al Parlamentului European si al Consiliului, care este definiția intervenției pentru returnare?
Conform art. 2, Dispozitii generale, Cap. I din Legea nr. 141 din 12 iulie 2010 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Sistemului Informatic Naţional de Semnalări şi participarea României la Sistemul de Informaţii Schengen, termenul de Sistemul de Informaţii Schengen, are următoarea semnificaţie:
Conform art. 17 din Legea 122 / 2006, privind azilul în România, nu se va elibera un document temporar de identitate solicitantului de azil care:
Conform art. 96 din Legea 122 / 2006, privind azilul în România, se consideră ţara terță europeană sigură o țară europeană care nu este un stat membru al Uniunii Europene şi care:
Conform art. 29 din O.U.G. 102 / 2005, privind libera circulație pe teritoriul României a cetățenilor statelor membre ale Uniunii Europene, Spațiului Economic European şi a cetățenilor Confederaţiei Elveţiene, modalităţile prin care se poate restrânge exercițiul liberei circulații pe teritoriul României a cetățenilor Uniunii Europene şi a membrilor familiilor acestora sunt următoarele:
Conform art. 11 din O.U.G. 102 / 2005, privind libera circulație pe teritoriul României a cetăţenilor statelor membre ale Uniunii Europene, Spațiului Economic European şi a cetățenilor Confederaţiei Elveţiene, cetăţenii Uniunii Europene care intră pe teritoriul României beneficiază de drept de rezidență pentru:
În conformitate cu prevederile art. 10 din Legea 360 / 2002 cu modificările şi completările ulterioare, la concursul de admitere în instituţiile de învățământ ale Ministerului Afacerilor Interne şi la ocuparea funcțiilor de polițist în condiţiile art. 9, alin. (2^1), (2^2) şi (3) are acces orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate, sex, religie, avere sau origine socială, care îndeplineşte, pe lângă condiţiile generale legale:
prevăzute pentru funcționarii publici, şi următoarele condiţii speciale:
În conformitate cu prevederile art. 26 din Legea 360 / 2002 cu modificările şi completările ulterioare, evaluarea activității profesionale individuale şi a conduitei poliţistului, se realizează:
În conformitate cu prevederile art. 42 din Legea 360 / 2002 cu modificările şi completările ulterioare, polițistul este obligat:
În conformitate cu prevederile art. 54 din Legea 360 / 2002 cu modificările şi completările ulterioare, polițistul poate fi recompensat prin:
În conformitate cu prevederile art. 58 din Legea 360 / 2002 cu modificările şi completările ulterioare, sancțiunile disciplinare care pot fi aplicate polițistului sunt:
În conformitate cu TITLUL II, CAP. I, ART. 16, din CODUL DE PROCEDURĂ PENALĂ (actualizat), acțiunea penală nu poate fi pusă în mişcare, iar când a fost pusă în mişcare nu mai poate fi exercitată dacă:
În conformitate cu TITLUL II, CAP. II, SECŢIUNEA a 5-a ART. 55, din CODUL DE PROCEDURĂ PENALĂ (actualizat); organele de urmărire penală sunt:
În conformitate cu prevederile art. 10 referitoare la deontologia măsurilor polițieneşti din H.G. nr. 991 din 25.08.2005 pentru aprobarea Codului de etică şi deontologie al polițistului, în cazul aplicării măsurii privării de libertate a unei persoane, aceasta trebuie să fie:
În B.G. nr. 991 din 25.08.2005 pentru aprobarea Codului de etică şi deontologie al politistului, art. 12 se referă la conduita generală a polițistului. Care este această conduită generală?
În conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 1578 din 18.12.2002, privind condiţiile în baza cărora polițistul are dreptul la concedii de odihnă, concedii de studii şi învoiri plătite, concedii fără plată, bilete de odihnă, tratament şi recuperare, care sunt situaţiile în care poliţiştii pot beneficia de învoiri plătite cu durata de cel mult 5 zile, altele decât evenimente familiale?
În conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 1578 din 18.12.2002, privind condițiile de bază cărora polițistul are dreptul la concediul de odihnă, concedii de studii și învoiri plătite, concedii fără plată, bilete de odihnă, tratament și recuperare, care sunt situațiile în care se întrerupe concediul de odihnă?
Conform Articolului 23, aliniatul (3) din Legea nr. 295 din 28.06.2004, actualizată, privind regimul armelor şi al munițiilor, dreptul de a purta şi folosi arme se poate acorda:
Conform Articolului 59, aliniatul (1) din Legea nr. 295 din 28.06.2004, actualizată, privind regimul armelor şi al munițiilor, dreptul de deținere, respectiv de port şi folosire a armelor neletale supuse autorizării se anulează dacă titularul se află în una dintre următoarele situaţii:
Conform Articolului 109, aliniatul (1) din Legea nr. 295 din 28.06. 2004, actualizată, privind regimul armelor şi al munițiilor, armurierii care desfăşoară operațiuni de transport al armelor, pieselor şi munițiilor au următoarele obligaţii:
Conform Articolului 80, aliniatul (2) din Legea nr. 295 din 28.06.2004, actualizată, privind regimul armelor şi al munițiilor, în funcție de activităţile legale de pază pe care le desfăşoară, societățile specializate de pază, constituite potrivit Legii nr. 333 / 2003, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecția persoanelor, republicată, pot fi autorizate să procure arme şi muniţie, după cum urmează:
Potrivit art. 14 din Lg. 182 / 2002, coordonarea la nivel național a tuturor programelor de protecție a informațiilor clasificate este asigurată de către:
În conformitate cu art. 159 din BG. 585 / 2002, reprezintă elemente de incompatibilitate pentru accesul la informaţii secrete de stat imputabile atât solicitantului, cât şi soțului / soției sau concubinului / concubinei acestuia, următoarele situații:
La articolul 21 din legea privind protecţia informaţiilor clasificate este stipulat faptul că Oficiul Registrului Naţional al Informaţiilor Secrete de Stat se află:
Potrivit art.175 din H.G. 585 / 2002, certificatul de securitate sau autorizaţia de acces îşi încetează valabilitatea şi se va retrage în următoarele cazuri:
Conform art. 1 din H.G. 781 / 2002, standardele naționale de protecţie a informațiilor clasificate în România, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 585 / 2002, se aplică în mod corespunzător şi informațiilor secrete de serviciu în ceea ce priveşte:
Conform art. 8 alin. 1 din H.G. 781 / 2002, extragerea autorizației de acces la informații secrete de serviciu se face de către conducătorul unității deținătoare, în următoarele cazuri:
Conform art. 3 din Legea 677 / 2001, următorii termeni se definesc după cum urmează:
Conform art. 4, alin. 1 din Legea 677 / 2001, datele cu caracter personal destinate a face obiectul prelucrării trebuie să fie:
Conform art. 271, din Legea 36 / 2006 privind, Codul Vamal al României, constituie infracţiunea de contrabandă calificată:
Conform art. 272, din Legea 86 / 2006, privind Codul Vamal al României constituie infracțiunea de folosire de acte nereale: